Uppdatering

Jag är riktigt dålig på det här med uppdatering av min blogg. Sitter hemma hos David nu och han sprlar tv-spel, inte så ovanligt ;) Ska ner till Sanna på hennes lunch sen och prata lite skit med henne, Måste uppdateras där med :) Sen blir det träna och sen åka till Torshälla och hälsa på en bekant till pappa som fyller 95 år. Herregud tänk om man skulle bli så gammal :) och utan krämpor och sånt, hon tanten vi ska till är pigg o kry o man skulle inte uppfatta henne som 95 år inte. Det enda man kan ana lite ålder på är väl att hon ser lite dåligt, men va fan det gör ju jag mde och jag är ju snart 25 så det spelar väl inte roll :P

Lilltjejen Diwa har börjat på dagis och det fungerar jättebra. Hon delar rum med en rottis hane på ett år och hon är så lugn när hon kommre hem på kvällarna,ligger o sover ända tills vi ska gå o lägga osss för natten.Är knappt så hon vill följa med ut på kvällspromenaden :D

Nu har jag uppdaterat lite aif så nöj er så länge folk men ska försöka uppdatera lite snabbare näste gång :)

Tjejfest på fredag och Stockholm lördag. Fullt ös helgen ut :)

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0