Förkylning dag 2

Hemma hos David nu, han är på jobbet men kommer hem till mig en sväng på lunchen ;) Sitter och kollar på nya mobiler eftersom jag ska köpa en ny snart. Vet inte vilken det blir än mer än att det blir en SonyEricsson som vanligt eftersom man har koll på hur dom fungerar :)

Vi lagade,hrrm eller David lagade, spagetti o köttfärssås igår till kvällsmat. Jag kryddade den med lite piri piri för att försöka jaga bort mina förkylningsbasilusker, dom satt dock kvar när jag vaknade. Men misstaget jag gjorde var att hacka upp piri pirin ochsen gå o sätta mig i soffan, glömma att tvätta händerna för att sedan klia mig under näsan!! Jag kan ju säga att jag har nog aldrig kännts sån bränna på huden!!! kände knappt vad maten smakade för att ja var så folkuserad på min brinnande näsa :D


Nu blir det promenad med voffen :)

Take Care!


Kommentarer
Postat av: Janika

Fan va kul att hitta på din blogg :) Var juh hundra år sen man träffa dig! Måste göra nå åt det :) P&K

2008-09-17 @ 18:34:18
URL: http://janika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0