Hårdträningen har börjat








Idag var det ett riktigt hårt pass på gymet för mina armar och min mage.
Känner att jag kommit igång ordentligt med träningen också nu efter att jag var klantig och böjde tån i 90 grader o inte kunnat gå på den ordentligt på några veckor. Kör fortfararande inga längre benpass utan håller mig till baksida/framsida lår och rumpa. Benpressen och vaderna får jag vänta med några månader till och kommer nog att börja köra dom i mitten av sommaren.


Har städat lite hemma så nu behöver man inte snubbla öber saker överallt ;P
Imorgon blir det städa klart resten och sen umgås med David på kvällen.


Nu är det dags för sängen.


Over and Out








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0