På jobbet






Hoppade in o jobbar istället för Elin. Så nu sitter man här o ugglar o snackar skit med folk som sitter på andra sidan baren o är halvfulla o försöker lösa världsproblemen ;)



Ljuspartyt va jätteskoj, lite vin o mat, sen kaffe efter det. Beställde lite ljus med mango/ingerfära och ananas/kokos :) luktar riktigt mycket sommar om dom!!
Efter det hjälpte jag lillebror med hans tyska läxa. Han är väldigt vass på det där :)



I morgon ska jag och Ante kolla lite på stan. Han tyckte han ska köpa ett par skor till mig. Förstår verkligen inte varför ...(tittar ner på mina vita..hrrmm gråa Nike som är som tofflor för mig) :P
Dom är ju såååå sköna. Precis som gamla jeans som man inte vill slänga. Har haft dom här i säkert två år nu,dag ut och dag in. Regn o snö.Vinter,vår,höst och sommar. Dom är så sjukt fula!! Men!! Perfect Comfort ju!!
Får se hur det blir med skor imorgon ;P


Nog för nu. Blir nog ingen uppdatering mer inatt. Tar det imorgon under dagen.

  
Over and Out







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0