Lunch


 
Sitter på Twilfit nu och har min lunchrast. Blev att hämta lite mat från Spicy Hot. billigt eftersom lunchen bara kostar 55 kr där och det är så mycket så att det räcker till två dagars lunch ;)
Helgen har bestått av mest jobb.
Fredag Underbar 21-03
Lördag Twilfit 12-15
Lördag Time Out 17-03
Söndag Time Out 21-03

Och nu är man back on track på vardags jobbet igen.

Nästa helg bär det av till Kloster kyrka och gå på bröllop för Dominique. Köpte en gammelrosa klänning på Monki i fredags som jag ska ha då. 100 kr fick jag betala för den eftersom det var 75% rea. Kap!!
Nu måste jag bara hitta ett par snygga skor till och inhandla lite alkohol :P

Jobbar med Emelie och Lena idag. Har inte jobbat med någon av dom förut eftersom Lena har varit på semester och Emelie jobbar extra. Men det rullar på och jag trivs som vanligt här ;)

Undrar om man ska ta sig en glass nu efter maten o vara lite onyttig ;)

So long gott folk!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0