Snart jul


Har blivit lite dåligt med uppdatering här på senaste.
Är mycket på jobbet nu. Folk handlar som tokar nu.
Inte mig emot, då är det roligare att jobba, när det händer mer saker.
Igår var det umgänge hemma hos Timmy. Kollade på film, åt mat, spelade xbox och drack vin.
Lite tungt i huvudet idag efter rödvinet igår, men överlever även detta.
Jobbat med Sara, Rosanna och en till Sara idag.
Ingen aning om vilka jag jobbar med imorgon men vi är nog fyra stycken hela dagen som vi varit under helgen.
Jobbet rullar på och jag trivs fortfarande. Jag räknar dagarna tills jag ska få min lägenhet. Jag längtar så mycket. Vill ha mitt egna kryp in och ha hem Diwa och Tyson.
Var nere i Eskilstuna och hämtade upp Diwa i torsdags. Pappa var tvungen att åka in på akut lungröntgen.
Han har blivit sämre och det känns så ini helvete hårt i mitt hjärta att veta att han inte mår bra.
Han fick mer mediciner samma dag som ska hjälpa honom så det går lättare att andas. Jag hoppas dom hjälper.
Julborden för i år är avklarade. Mitt jobb och Mickes jobb. Ska faktiskt inte äta julmat på julafton i år.
Har beställt en jultårta från Lökens istället till mig och pappa. Det blir gott :)
Ska kanske ut och äta med Paul på juldagen. Ser ut som det nu i alla fall så vi får se hur det blir sen.
Annandagen åker jag tillbaka till Uppsala för att börja jobba igen på söndagen. Kommer väl vara mycket folk på stan då med eftersom mellandagsrean börjat. Jag har lagt undan ett linne o strumpor tills då :)
Ska försöka mig på lite bilder på det sen. Bilderna är det dåligt med i den här bloggen.
Läste aftonbladet nyss, Brittany Murphy har tydligen dött. 32 år och hjärtstillestånd. Läskigt när folk är så unga och får sånt. Hon har gjort bra filmer den damen.
Missade Esmeraldas dop, himla trist! Men har sett bilderna och hon är såååå söt :)
På onsdag blir det shoppa julklapp till henne och hennes mor. Moster Jonna är redan klar.
Micke och pappa är också klara. Så har egentligen bara hundarna kvar. Men köper nog något till dom borta i Eskilstuna. Gillar ju Mias djuraffär. Måste köpa ett dubbelkoppel till dom också så man slipper se ut som ett garn nystan när man är ute och rastar dom. Faktiskt billiga dom där dubbelkopplena. 49 kr kostade det jag kolla på senast jag var i Eskilstuna.
Nej nu lägger jag ner detta för ikväll och beger mig mot John Blunds värld.
Sov gott mina vänner






Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tänkte bara tipsa om Hundcentret i fröslunda, inget ont mot Mia känner henne jätte väl sen länge tillbaka meeeen, dom har mycket roligare saker på Hundcentret :) Kollat den?

2009-12-21 @ 10:35:53
URL: http://peenillaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0