Dubbelpass

Idag blir det dubbla pass på gymet, har precis kommit tillbaka från gymet o har kört en timmes kondition. Ska ner sen vid åtta o köra ett styrke pass. Rygg,bröst och axlar.
Somnade ca tio igår kväll o vaknade elva idag så hade väl jetlag sen Tyskland.


Har varit i Tyskland i helgen och handlat lite sprit, vin och öl. Stannade en sväng på hemvägen o festade lördagskvällen så kom hem sen på söndag kväll vid nio. Då blev det Beck och glass hemma hos mig.

Planerna för Magaluf i sommar går framåt så nu behöver jag bara ha någon som vill hyra min lägenhet maj till september så får se om jag löser den biten. Isf blir det Magaluf hela sommaren. Kanske kommer hem en sväng nångång till Sverige under sommaren o hälsar på beroende på hur ekonomin ser ut efter shopping o festa där nere.


Nu ligger jag på soffan hos Jimmy och lyssnar på när Jimmy och David målar o jobbar i hans hall. Känns som dom hållt på flera månader nu o inte fan blir det något annat än vitt :P

Hoppas på att få sms från Någon ikväll :) Ser du detta känn dig träffad :) Även ett mms har jag för mig att jag blev lovad :D


Snart glida hem o äta lite innan nästa träning så man hinner smälta maten innan man ska ner dit. Ut med Diwa o rasta henne en stund också. Kommer att lägga upp bilderna från Tyskland på facebook den här veckan också för den som är nyfiken.

Har även suttit o funderat hur bra jag trivs med att vara singel. Kan man verkligen hitta på vad man vill, som att t ex åka o jobba utomlands hela sommaren utan att få dåligt samvete för att man inte träffar siin pojkvän eller känna att man saknar någon i 4 månader. Men sen i höst blir det att jaga pojkar igen för inte tänker jag spendera vintern själv inte :P

Eventuellet flytta från stan också när man kommer tillbaka från Mallis till hösten. Västerås, Uppsala eller Göteborg ligger högst på listan så för Er som bor där övertyga mig ni vilken stad som är bäst :)






You don´t know what you got until you miss it all a lot




>>Vic<<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0