Skinkomelett och tvättstuga

Precis lagat middagen, skinkomelett blev det. Hade lite skinka kvar i kylen som skulle gå ut i datum om ett par dagar så lika bra o käka upp skiten o tänka på barnen i afrika som svälter o inte slänga maten :P Sitter o pendlar mellan bloggen och tvättstugan,snatr klar med tvätten,skönt! Ska dra ner o träna vid åtta, trodde inte jag skulle inna det men det blir så iaf.

Va ute i Vilsta med Jens o tog med våra hundar så dom fick leka av sig, nu är hon lite trött o ligger på sin filt o sover. Så på den fronten blir det en lugn kväll med kort kvällspromenad.

Morgondagen blir det träning tidigt och försöka ta mig till Dominique en sväng o hälsa på. Skulle gått idag men haft fullt upp hela dagen med hundar o tvätt o matlagning. appropå mycke o göra, kom precis på att jag tror att jag skulle ringa upp Jonna... undrar om jag gjorde det...?? börjar bli dement lite på ålderskvisten. Senare på kvällen imorron blir det jobba time.

Dags o byta tvättmaskin nu o sen dra en städsväng här hemma innan man drar ner till gymet. Ska försöka uppdatera kanske lite senare eller under morgondagen om jag får tillfälle..



Ett barn skrattar i genomsnitt 400 gånger om dagen
En vuxen 15. Vart tar de 385 skratten vägen?


>>Vic<<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0