Ännu en helg över

Som ni kunde läsa i mitt förra inlägg så skulle helgen bestå av lite fest,lite ut och äta och sen möte på söndagskvällen... allt stämde förutom att det blev en tre dagars fest som slutade klockan 5 på måndagsmorgonen :)

Festen på fredagen har jag berättat om, Lördagen blev äta på ming med Markus och sen gled vi bort till bowlinghallen o träffade min Sanna och Markus kompisar och deras flickvänner. Lugn kväll med bowling tänkte jag och Sanna som hade på oss "inte gå ut" kläder. Bullshit haha, det började med bacardi och cider på bowlingen, vidare till Harrys men för mycke folk, så hela gänget drog vidare till Centro och dricka mer cider och sambuca shots ;P sen vidare mot Time Out för att fylla på med lite drinkar :D drog oss mot Subway vid stängning och köpte fyllemat :) så våran lugna "inte-gå-ut-kväll" blev en rejäl krogrunda ist, inte för att klaga dock för det var både gott och roligt.

Söndagen vaknar vi hos mig och har varit duktiga ställt klockan på alarm på tolv så man kommer upp i tid efter krognätter. Äter frukost och sen går Sanna hem till sig för att tjocka sig och jag börjar städa efter fredagens fest. Sanna kommer tillbaka vid tre och vi sätter igång med tillagning av lasange :D klockan fem trillar en sliten Micke,en sliten Chrille och en sliten Dick in genom dörren.Även en Anders kommer med sin laptop och bunkrar upp sig vid vardagsrumsbordet. Ringer och väcker Raul (klockan 5 mpå eftermiddagen!!!) han kommer även han. Tant Lina var med oxå.  Sätter oss ner och börjar gå igenom förra helgens kryssning och tror vi kom fram till ganska bra svar och idéer. Vid sju sitter vi fortfarande o babblar och inser att jag inte kommer att hinna över till Dominique o äta smörgåstårta :(  vid åtta börjar väl folk få träsmak i arslet och vill röra sig hemåt. Diskussionen börjar då om vad vi ska lägga energi på på kvällen och för ovanlighetens skull så kommer vi fram till att vi ska festa :P så söndag och vi korkar upp två vinflaskor, två gin flaskor, en rom flaska från Anders, en kaffelikör och bananlikör från mig :) Försöker övertala Chrille att stanna o festa med oss och han är nästan sugen när han vet att han får en ginflaska av mig och frukost :D men han ger vika eftersom han redan kört sin tredagars,så han dricker ett par groggar och får skjutsen sen av Dick.
Vi bjuder Linas kompis Rosanna och John, en kille som jag börjat lära känna som jobbar i baren på Lotus.

Efter några drinkar och ännu mer vin och lite drinkar till så börjar hungern ta till så vi tar promenaden ner till Time Out och köper lite nachos och mozarella sticks och pommes vid ett tiden på natten.... Och ett par drinkar till ;) Sen hemgång... för en del ;P Anders bangar på stan redan eftersom han bor där och går upp till sig, Sanna drar sig också hemåt så jag,Lina,Rosanna och John fortsätter hem till mig för att köra Twister :) fem i morse gav vi upp och John cyklade hem och vi andra tre flickor kraschar i min stora sköna säng :D den kändes dock inte så stor på morgonen för Rosanna och Lina verkade gilla att ta plats ;)  Upp o hoppade vi eett nångång tror jag och ner till pizzerian och köpte frukost och hem till mig och tjocka ner oss på soffan och kolla film o halvsova. Hemgång för tjejerna efter några timmar och jag startar ytterligare en städning efter ännu en fest.

Är väl sovdags snart så man kan sova på natten och vara vaken på dagen som alla andra normala människor. Imorgon blir det nog benpass igen eller armar och rygg. Kan inte bestämma mig än.

Take care as usual och sov gott!!

>>Vic<<




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0