Helg :)

Så nu är jag faktiskt lite bättre på det här med att uppdatera min blogg ;) blir så förbannat jobbigt att blogga om flera månader tillbaka och det tar sådan tid så nu ska vi försöka dra ner på det :)

Nyss hemkommen från gymet med Sanna. Precis ätit lite spagetti o köttfärssås hemma hos henne och om en stund bär det av hem för att städa efter gårdagens fest :) började med tjejfest men så trilla det in ett gäng killar så den tjejfesten blev de inge mer av då :) va väl ca 15 stycken som satt hemma hos mig och festade och sedan gled vi ner på stan o Lotus. In och dansade och sen en sväng till Time out o sa hej till markus :) tillbaka till Lotus sen och dansade järnet ännu mer!! Klockan två, promenad till Subway för att köpa smörgås och vänta på att Rob och John skulle sluta jobba på Lotus för att följa med oss på efterfest sen. Hem en sväng o hämta mer sprit och sen bar det av i lilla Forden bort till LillMicke. Där var det ett gäng folk redan och sen kom även hans granne Robin in. Lina somnade i sängen och så vitt jag vet blev hon kvar där sovandes hela natten ;P kom hem fem imorse och låg i sängen till 6 tiden o smsade lite med John och pratade med Mattias i telefon. Underbar kväll med roliga människor.

Vaknade två på dan idag, inte det minsta bakfull och pigg som en mört! :D så det blev kliva upp ur sängen,ut med hunden och sedan en sväng med Sanna till gymet. Vi körde ett skööööönt benpass och mage ;P fit for summer -09 hoppas vi på :) jag ska banne mig få på mig min Rip Curl bikini fan!!!

Så denna lördagkväll blir enligt planen att bli bjuden på restaurang av markus :) tror det blir ming :) efter det bär det at till bowlinghallen med Sanna och Markus och hans kompis David och några till som jag inte vet vilka det är. Tre banor hade dom iaf bokat så det är väl några stycken :) får se om Anders vill följa med oss också...

Imorrn är det möte med Partycrew för att gå igenom förra helgens kryssing och se hur vi kan förbättra oss o s v . Innan det blir det bröst,axel,rygg och magpass för mig o Sanna nere på gymet, och sen ska vi laga lasange :D:D:D

Nu ska jag äta upp och röra mig hemåt så jag inte kommer försent på middagen :)

ha en trevlig helg allihopa!

Take care!! / Vic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0