Lill lördag

Är ju idag man ska festa inför helgen, är ju lill lördagen, men blir lugnt för min del idag. Ska åka iväg om en timme och lämna in mitt täcke på kemtvätten. Får ju inte plats att tvätta det i min lilla maskin här hemma. Fyra ca ska Markus hämta mig.

Har börjat prata lite mer med honom också om det här med körkort eftersom han ska hjälpa mig att övningsköra så vi ska väl gå på en sån där handledarkurs inom kort. Sen ut o tuta o köra :)

Efter det blir det ner till gymet as usual och köra ett pass. Dags att köra benen igen. Igår blev det bröst och armar. Blir ben,rygg och mage idag tror jag. Försov mig imorse från min morgon promenad för att jag sovit som en kratta eftersom jag drömt mardrömmar så antar att det blir en kvällspromenad ikväll också om jag inte har annat för mig och sen måste jag i säng tidigt så jag kommer upp imorgon till promenaden vid åtta. Är det någon som är sugen på att följa med så är det bara att höra av sig :)

Igår lagade jag mat till Sanna efter vi tränat och hon verkade nöjd, fläskfilé,potatis och sås :) blev ganska mycket så hon fick en matlåda med sig till jobbet idag och jag fick en portion till frukost nu när jag vaknade vid ett :)

Efter helgen ska jag boka klipp tid tills i slutet av februari. Måste låta håret växa ordentligt nu. Ska även färga det i samma veva.Ljusa upp hela håret.Har ju svart nu så blir typ ljusbrun/chokladbrun. Eventuellt lägger jag i ljusare slingor sen, dock INTE blonda utan mer guldbruna :) ska bli fin till våren o festen :) :) :)

Sanna och jag har även börjat spåna inför sommaren lite grann. Kan bli att jobba utomlands nån månad eller två. :) Magaluf,Ayia Napa eller något sånt ställe. Skönt o vara i sol och värme hela tiden.

Nehej nu ska jag bege mig till Valhalla och lämna täcket. Sen gymet o köra sig trött :)



You´re gonna miss me when I´m gone



>>Vic<<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0