Nu drar vi igång!






Nu är det dags att dra igång med träningen o minska maten.
Mina kläder som jag hade innan spanien kommer jag knappt i längre och det är riktigt illa!
Ska även iväg på en ny fotosession nu i juli är det planerat så då måste man ju putsa till kroppen lite.
Har varit för mycket fest även sen jag kom hem från Magaluf. Inte alls bra.

Har precis betalat in lite räkningar. Känner mig lika fattig varje gång. Hinner inte få in pengarna innan allt är borta ju.
Undrar hur jag ska har råd med Thailand i vinter. Men det löser sig ;)

Snart är det dags att stänga ner datorn och äta något. Ta en dusch och sen ner på personalmöte på time.
Blir nog gymet efter mötet, hade tänkt träna innan men hinner nog inte det med matlagning och allt.

Gud vad skönt det är att det är kallt och regn ute förresten, är så sjukt trött på värmen!! Man kan ju för fan inte sova!!!
Har köpt en fläkt iaf så den fläktar på skönt men det är fortfarande alldeles för varmt när solen ligger på .

Ha det bäst o njut av svalkan som är nu för det ska jag göra!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0