Sjuk igen








Har känt ett par dagar att ja varit täppt i näsan, trodde det varit pollen hela tiden. Men igår började halsen säga ifrån också så när jag vaknade imorse ringde jag och fick tid hos doktorn. Halsprovet visade inget så dom tog lite fler prover som jag får svar på på onsdag. Jag hoppas det är en bakerie så man kan äta medicin mot det,
Finns inget värre än virus som måste gå över av sig självt..
Är ju bara två veckor kvar tills jag flyger ner till Magaluf så jag måste bli frisk innan.
Nackdelen är väl att om jag får penicillin så kan jag inte festa sista helgen här hemma och inte festa på kryssningen slutet av nästa vecka :/


Har ingen matlust heller nu när man mår så här. Jäkla feber o halsont.
Har iaf ätit några frukter och druckit vatten idag, och lite keso. Så har fått i mig lite vitaminer, fibrer och protein men mängderna är ju inte så stora.


Orkar inte laga mat tills ikväll heller. Verkar som att Ante inte kommer hem ikväll utan ska åka ut på landet o sova där.
Så blir väl för mig att lägga mig snart för det finns inget att göra här hemma.


Amii kom hem från Korea i lördags så hon var förbi här en sväng och lämnade lite mediciner hon handlat på apoteket åt mig så jag slapp ta mig dit. Ska försöka ta kål på den här förbannade hostan.


Dagens bravader förutom ständig promenad till toarullen för att snyta sig och datorn har bestått av att diska o försöka plocka lite här hemma. Ser ut som en bomb som någon smällt av här hemma.
Blir så när man festar halva helgen o festar resterande tid.
Kan vara därför förkylningen satte sig på allvar också tror jag av allt festande.


I går söndag 3 maj blev Lillan & Alex föräldrar :) En liten Esmeralda. Sett henne på bild och hon ser så underbart söt ut :)



Nu är det dags att plocka undan det sista, ut med hunden o sen göra sig klar för sängen för här händer det inte mycket spännande.




Over and Out







 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Gulligt att du skrivit här om oss, att vi blivit föräldrar! ;D

2009-05-24 @ 22:15:09
URL: http://impregnant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0