Sista lediga dagen






 

 

 

Nu är det onsdag vilket innebär att jag är ledig sista dagen på denna ledighet. Jobbar torsdag och fredag och sen ledig lördag igen. Jobbar söndag!
Idag ska jag njuta av det fina vädret ute när jag ligger inne och kurerar mig och står vid diskbänken och diskar. Kanske träffa Johanna en stund på eftermiddagen för en promenad med hundarna..
Hannes säger ja skriver så förbannat långa inlägg så ska börja ändra på det ;)
Idag beger sig Jens o Rolle ner mot Spanien med den lilla Clion.... Jag undrar om deras resa kommer vara lika dryg som våran uppresa... Jens verkar överlycklig nu iaf över att få åka ner... får se vad han tycker om ca 12 timmar... :P

Nu diska!



 

 

 

 








Kommentarer
Postat av: Latte Liten

Vad kul att du är intresserad av att recensera "Ellie på höga klackar". På söndag kan du läsa mitt beslut om vem som blir utvald, på bloggen.

2010-04-28 @ 12:30:06
URL: http://latteliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0