Snart middagsdags





  

 

Tänkte vara smart att börja förbereda maten tills Niclas kommer hem. Pannkakor hade ja tänkt göra. Enkelt och få ingredienser. Och tro det eller ej, av dom ynka få ingredienserna hade jag inte allt hemma!! *mummelmutter*
Inget mjöl,var bombsäker på att det fanns hemma! gjorde ju pannkakor för några veckor sen! Eller så har han gömt det när vi möblerade om i köks skåpen igår. Aja mjölet är beställt nu via sms och jag får bege mig ut med dom två fyrbenta så länge. Regnar gör det också!
Vilket får mig rakt av att tänka på gummistövlar som jag inte har. Någon som har idé på var man kan köpa snygga sådana? :) Please tell me! Behöver till voffepromenaderna men även tilläckligt snygga för att passa till ett par jeans på en stadsrunda :)



 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Ida

Nu har jag en tävling i min blogg där DU har chansen att vinna en jättesnygg ring!



Jag har även en hel del ringar till försäljning så titta gärna in : )

2010-04-28 @ 21:38:01
URL: http://imfaccessories.blogg.se/
Postat av: Anonym

Maria sluta lata dig gå handla..)( kram minna

2010-04-29 @ 08:55:50
URL: http://pimppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0