Update






 

 

Disken är klar nu
Sitter och lyssnar på musik vid datorn och tittar på mina älsklingar som ligger och sover brevid mig.
Där ligger dom och anar inget ont om att ikväll blir det kloklippning när Niclas kommer hem från jobbet.
Oj vad hatade vi kommer att vara då!
Snart är det dags att kliva upp ur soffan och byta lite sängkläder och försöka få ner dom i tvättkorgen som redan har ca en halvmeter över kanten..... tvätta på lördag.... Flera dagar kvar!!!
Sortera lite kläder idag också. Jag känner mig lite piggare efter ett par dagars sömn. Kanske viruset i kroppen håller på att dö ut och medicinen kanske börjar hjälpa? Ja det ser så ut! :)



 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Latte Liten

skönt att du mår bättre :)

Paul Smith flaskorna med evian såg jag på ICA MAXI

2010-04-28 @ 17:34:26
URL: http://latteliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0