Virus och värk!






 

Har en förbannat jobbig virusinfektion i kroppen! Det värker i kroppen 24 timmar om dygnet och jag är konstant irriterad och trött och hängig. Lever på 3 ipren,8 alvedon och 2 virushämande tabletter per dygn,plus en massa sömn! Jag hoppas denna infektion vill ge med sig snart! Känner mig inte alls social och trevlig mot Niclas här hemma. Värk gör en ju inte på det bästa humöret. Sov till ca 14.00 idag och har nyss ätit frukost. Vilket betyder att jag sovit i 13 timmar ca. Skulle nog lätt kunna avverka 12 timmar till! Men jag väntar på att Niclas kommer hem från Sthlm innan ja kryper ner igen.


Förutom detta mår jag då otroligt bra. Trivs med min livssituation helt fullt nu!
Jobbet rullar på och från och med lördag är jag fast anställd :)
Plockar in lite saker från min lägenhet ute i Gimo in till stan, smått som smått. Jag är ju mest här inne nu för tiden. Vi har blivit en familj nu helt enkelt. Vi fyra. Han och jag och voffarna :)

Planen att börja träna och köra dieten från 1 maj får vi se hur det går med. Prio ett är att få ur detta virus först. Tänker inte ge mig in på varken träning eller någon kostplan utan att vara fullt frisk innan. Då känns det som att det kommer att skita sig.

Känner mig för seg i huvudet nu för att skriva mer men en liten uppdatering har ni fått iaf. Hoppas ni är nöjda med den så ska jag försöka igen lite senare!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0