6 augusti


Har jobbat idag mellan 12-18
Imorgon jobbar jag 09.30-15.00

Det är aktiviteter i stadsparken ikväll men jag var så trött efter jobb att jag hellre ville hem och äta och sova.
Blir ett bad innan sovdags nu om en liten stund också.

På vägen hem från jobbet så köpte jag Blondinbellas bok som släpptes (idag?) Den hade i alla fall kommit in på bokhandeln idag sa han som jobbade där.
Trodde inte den släppts än men såg på Fridas blogg att hon fått hem den så då var jag tvungen att kika efter den :)
Köpte också ett par byxor på New Yorker





 

Nu ska jag in till badkaret och sedan vidare till sängen.

Hörs imorgon!



Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Har du börjat läsa boken än? E den bra? :)

2010-08-06 @ 22:19:31
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0