Blev lite seg


Åt en tallrik med havregrynsgröt nyss så jag skulle ha något i magen när vi ska till gymet om en stund o nu fick jag världens paltkoma! Blev jättetrött och seg efter maten!
Det går nog över snart men det är lite småjobbigt att försöka hålla sig vaken.
Idag blir det Niclas första träning på gymet. Båda vi kommer nog ha fruktansvärd träningsvärk imorgon så otränade som vi är :P När vi kommer hem från Spanien är det läge att beställa hem lite kosttillskott också.
Jag behöver protein och aminosyror och Niclas behöver gainer. Så det bir ett stort paket från http://www.svensktkosttillskott.se
Deras aminosyror som heter Xtend är hur goda som helst! Särskilt vattenmelon!Mumma!

Har två stora blåa IKEA-påsar med ren tvätt att sortera och vika. Taggad? Nej! Men det kanske är det som behövs för att jag ska hålla mig vaken?

Ikväll ska vi äta kräftor. Det ser jag framemot. De hade extrapris på MAXI. 99 kr/kg för svenska kräftor.
Fisk och skaldjur är jag riktigt svag för... För ett par dagar sedan satte jag i mig ett paket med gravad lax till kvällsmat. Endast det ;)



Lovade ju lite bilder förut på Diwa och Niclas så här kommer dom när dom hade hussemys för ett par dagar sen




Kolla hennes stil att sitta






Så här kan det gå när man fått slicka gräddskålen.Grädde på hela huvudet :)






Så här söt är min lilltjej nu här på soffan





Nu ska vi till gymet!



Kommentarer
Postat av: Latte Liten

gosig vovve! slick-bilden var ju störtskön!

2010-08-12 @ 02:31:54
URL: http://latteliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0