Filmdags


Vi har ätit middagen för ett par timmar sedan och nyss varit ute på en 45 minuters lång promenad med Diwa. Så nu kommer hon att sova gott inatt. Whiskey skulle också behöva en 45 minuters promenad för hans energi är på topp!

Här har det just tagits en dusch och snart ska vi slå igång en film innan det är läggdags.


Jag behöver köpa gummistövlar men vet inte vart jag ska hitta dem? Jag vill ha några som är lite roligare/snyggare så jag kan ha dom både i skogen och på stan.

Vet ni var man kan hitta några snygga och roliga gummistövlar?

Imorgon är jag ledig och det ska bli skönt.Ska tvätta ett par timmar på dagen och sedan händer det nog inte så mycket mer än att njuta av ledigheten :)

Nu är det dags för filmmys i soffan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0