Holy macaroni vad trött jag är!


Jag hade gärna tagit ca 5 timmars sömn till!
Är sååå sjukt trött idag. Enda tanken som ekade i mitt huvud när jag klev upp var "ska inte äta någon lunch idag,bara sova hela lunchen"
Känner dock att mina två koppar kaffe och min tallrik med gröt långsamt fyller på min energi. Kanske blir att äta en kvart och powernapa 45 min på lunchen ist då? ;)

Igår var vi på gymet och när vi kom hem beställde vi ett stoooort paket med gainers och protein till mig och Niclas. Nu ska vi bygga muskler :)
Känner att jag har lite träningsvärk men det blir väl värre imorgon.
Brukar alltid vara värst andra dagen.

Efter gymet var det dags för att äta kräftor.
Efter att vi ätit några så tyckte Niclas att dom var dåliga så vi fick slänga dom :/
Åkte till ICA väst och köpte hem lite räkor,gravad lax och lime-aioli istället och mumsade på när vi kollade på Snabba Cash. Har sett dne förut hemma hos Engla och David men jag tyckte den var bra och Niclas hade inte sett den så då blev det den igen :)

Nu är det bara en vecka och två dagar kvar tills vi åker till Magaluf! Det ska bli riktigt skoj. På måndag börjar min semester :)

 

Vad tycks om våra nya sänglampor förresten?


Lite svårt att fota i mörker men man ser lite i alla fall!

 

Nu styr jag stegen mot jobbet. Hörs senare!



Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

SV: HIHI ja på puls och träning hehe. Njaa inte speciellt alltså, men jag bor ju i samma hus.. men ångrade att jag köpte årskort. Dom har inte så många maskiner som jag skulle vilja ha. är du nöjd ? :)

2010-08-12 @ 10:06:38
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi okej :) nej fria vikter gillar jag inte alls hehe :p det gör vi så mkt på konståkningen.. skönt me maskiner tkr jag :P



åååh vad kul lycka till:D



japp det enda som e bra e ju lite folk hehe och att ja bor i samma hus xD

2010-08-12 @ 12:46:37
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: CLASSY - TÄVLING PÅGÅR!

Den va jätte bra, visst va det lite som måste göras om å bytas men annars kändes det verkligen jätte bra. Hoppas vi får den nu bara :D

Hur mår du?

2010-08-12 @ 13:38:42
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0