Slutat!


Nu har jag stängt butiken och slutat. Väntar på bussen som ska ta mig hem till familjen. Ikväll blir det myskväll med alla där hemma. Niclas har varit så snäll och duktig o satt upp den mörkläggande rullgardinen idag. Passande tills imorgon när jag är ledig så jag kan sova länge utan att störas av att det blir ljust.
Får se om han försover sig i mörkret när han ska börja klockan 6 ;)

var på Kicks idag och tittade på det nya graffiti nagellacket som dom kommit med men det svarta var slut. Fanns bara i massa galna färger och jag vill ju ha lite svart och basic som inte sticker ut. Man vill ju inte se ut som en punkare ;) men känner jag mig själv rätt så kommer det nog bli ett par tre färgklada graffiti lack vid ett senare tillfälle med. Jag måste bara suga på färgerna lite först :P

Nu ska jag bege mig mot bussen!
Hörs och störs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0