Duktiga hundar


Jag varit ute på en runda med hundarna nyss. Dom skötte sig så himla bra denna gången! Dom gick fint vid min vänstra sida heeeela promenaden. Höll båda kopplena i en hand. För en månad sen trodde jag inte att det skulle vara möjligt att göra så någon gång!
Nu är det underbart att gå på promenader! Hade det inte varit becksvart ute hade jag kunnat gå i timmar med dom! Men nu bor man ju mitt i stenhagen så det vågar man inte. Jag får ta en sån tur på måndag när jag är ledig från jobbet. Och på tisdag! Promenera hela dagarna! Eller ja, på måndag ska ja ju jobba över lunchen på jobbet men jag hinner ju gå med dom innan jag ska till jobbet. Ta den långa rundan med dem.
Nu när det är så kallt så de får köldkramp så måste jag verkligen ta mig i kragen o köpa varsin klövjeväska till dem. Eftersom de inte klarar att gå lika långt som vanligt så måste de få arbeta lite mer på de promenaderna vi tar. Åh vad taggad jag blev nu på att promenera med dem! Blir en längre runda sen innan kvällen bara så att jag får njuta lite extra av att jag har så underbara hundar! :)

Nu ska jag packa upp dammsugaren som vi fick som tidig juklapp av Niclas föräldrar. Våran hade börjat "suga" på sista refrängen. Tappat ett hjul och när man startade den så hoppade hela dammsugaren, inte av att hjulet var borta utan utav någon annan konstig anledning!!

Nu fick vi en värsting till dammsugare!


 

(ingen värsting kamera dock) Någon gång när jag blir rik ska jag köpa en systemkamera! Det har jag lovat mig själv!

 

 

 

Blommor på handtaget!!

Det är en sån där ultra silence. Ska provköra den nu!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0