Jag vill ha en mini-pc!


Har suttit o kollat runt lite på mini pc på nätet senaste veckorna. Jag vill så gärna ha en sån. Så lätt att ta med sig. Så kan man blogga när helst man känner för det. På bussen, på stan när man fikar eller vad som helst! Jag kommer alltid på roliga saker att blogga om när jag inte har tillgång till dator och sen när jag väl sätter mig vid datorn så har jag glömt bort helt vad jag skulle blogga om.

Niclas står i köket o lagar våfflor nu och jag är jättehungrig! Luktar mums! Smakar säkert jättegott oxå!
Sen efter maten är det dags för fredagsmys :) Köpte chips och en film igår. Hann inte titta på den och hann inte äta upp chipsen igår så det får vi göra idag. Köpte några typ lantchips. Sådana med skalet kvar. Med smak av havssalt och gräddfil. Låter hur gott som helst!

Nästa vecka har vi en liten säljtävling på jobbet. Den butiken som säljer mest Calvin Klein kalsonger vinner en middag med Calvin Klein i Stockholm! Så jag hoppas att vi klarar detta! Känner ni någon som behöver kalsonger eller funderar på att köpa det till någon så kom gärna till oss :)

Vi har äntligen fått in dolly boxer trosorna som var lite försenade. Fått in dem nu i ny säsongsfärg som är super snygg! Mörk varm röd, mörk varm röd med blommor samt ljusgrå melerade. Dom kom även i string modell.
Vi har så mycket snyggt i butiken denna säsong. Väldigt lättsålt!

Nu ska jag ut till min sambo i köket och kramas lite o se hur det går med matlagningen.
Hoppas ni får en trevlig fredagkväll. Kanske hinner med en till uppdatering innan det är sovdags. Men fredagsmys är prio ett ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0