Tips på nyårsmat?


Är det någon som har bra tips på nyårs mat?
Både kött och vegetariskt behövs.
Känner mig helt tom i huvudet på idéer av sånt!

Å på prat om mat så vore det väl dags för mig att äta lite grann nu. Inte ätit sen tolv så magen börjar göra sig påmind. Undrar vad man ska koka ihop då. Har ju så mycket gott hemma nu eftersom vi storhandlade för ett par dagar sedan!

Två dagar kvar till jul. Satan vad fort det gått. O snart är det nytt år också!
Denna julen och nyår kommer pappa hit och firar hos oss. På nyår kommer även Jonna, Stefan, Joahnna, Wille och Lilla E hit. Vi kommer ha en sån underbar nyårsafton tillsammans. Jag och de jag har närmast hjärtat! Mina älskade vänner!
Oj vad vi ska fotografera och skapa minnen.

Måste förbi systembolaget någon gång nästa vecka och handla drickat. Lite bubbel och annat vanligt vin till maten. Öl till grabbarna om jag gissat rätt ;)

Nu ska jag hitta något gott i kylen!


Kommentarer
Postat av: Åsa

svar: kan slänga upp några nu :) har lagt upp både på facebook och BDB, bloggen blir liksom bortglömd :P

2010-12-22 @ 20:14:09
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: Åsa

nu finns det bilder och filmer uppe ;)

2010-12-22 @ 20:59:51
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0