Tomtegröt!


Köpte hem tomte gröt igår. Willys hade 3 såna där korvar för 15 kr! Gött! Kan man ju inte missa! Så nu ska det ätas tomte gröt ett par dagar framåt! Men på julafton lagar jag egen tomtegröt. Har köpt hem grötris till det. Lite husmor ska man väl kunna vara? ;)

Har varit hos kiropraktorn nu för ett par timmar sedan. Gör fortfarande ont men han sa att det ska göra det eftersom nerverna är ömma fortfarande. Felet i ryggen var enligt honom: akut låsning så att det hade tryckt ihop nerver mellan ryggraden och revbenen. SKÖNT!!!!säger jag bara! Testa nån gång vettja! :P

Stackars hundar som jag inte kan gå ut med. Tack och lov sover dom nu och verkar inte lida av det särskilt mycket.Niclas kommer ju hem strax och kan gå ut med dom och svärmor var här och gick ut med dom mitt på dagen.
Sheeky som löper är så söt när hon går runt i sina trosor o blöjan som prasslar inuti. Man undrar varje gång vad det är som låter när hon kommer gående! :D

Nu ska jag värma tomtegröt från felixkorven och sätta på mig glasögonen så man ser något. Sen glo på tv en stund. Ett varmt bad blir det nog ikväll också för ryggens skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0