Underbara julafton


Nu har vi kommit hem från Niclas moster o hennes kille.
MASSOR med paket blev det!
O eftersom jag är en sån bra flickvän så fick Niclas det han önskade sig. Guitar hero, Warriors of rock, superbundle till PS3 ;) Nu står det uppradat gitarr o trummset o grejjer här i halva vardagsrummet o Niclas have become a rockstar ;)
Apropå rockstar, Får mig att tänka på när vi var på IKEA o handlade med pappa för ett par månader sen. Vi skulle handla lite till honom o betala det åt honom som present o överraskning. När vi går omkring inne på lamp avdelningen så säger pappa " Nej men hörrni nu har jag inte råd med mer" och får då till svar av Niclas " Äh bry dig inte om det, ja e rockstjärna!" En kvinna tittade upp o kollade mot Niclas o skrattade. Undrar vad hon tänkte hahaha!

Vi fick i alla fall massor med saker som vi önskat oss. Nedan kommer lite bilder på vad vi fått


Niclas spel som jag gav honom:





Jag fick min bakbok som jag önskade mig




Niclas fick sin matlagningsbok som han önskade sig




Han fick även Vince Niels bok som han ville ha




Jag fick dom COOLASTE trosorna! Kolla döskallen ;)




Parfymen Forbidden Rose av älsklingen med en snygg väska i också! <3








En smart shake till gymet. För er som inte vet så är det en shaker
med flera bottnar för så man kan ha olika tillskott med sig som
protein, kreatin och gainer o s v :) PERFEKT! Niclas bror hittade precis
den som jag kollat på!! :) Längtar redan till gymet!




Pappa fick cd skivor av mig. Roland Cedermark. Pappa är ju dragspelare
så han älskar den musiken. (en hemlighet till, som den musiker jag är
så har jag också spelat dragspel, i 5 år) ;)




Laila Bagges parfym "You Rock" fick jag av Niclas. Luktar jättegott!




Hade önskat mig muffinsformar o bakböcker o tänka sig, det fick jag!!
Ena förpackningen är med blommor på och den andra med hjärtan





Så nu sitter jag här hemma med pappa och Niclas. Pappa och Niclas dricker öl och jag dricker lite rödvin som avslut på kvällen. Mumsar choklad och tittar på när Niclas leker rockstar med nya spelet som han fick :)

Imorgon kommer det upp bilder på oss o vårat julfirande både från Sandviken och från Uppsala

Nu får ni sova gott alla läsare och hoppas ni har haft en underbart mysig jul!



Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

hej sötnos :)

Vad tycker du om mitt inlägg ?

<3 KrAmSiSaR <3

; )

2010-12-25 @ 13:31:38
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0