Det är mycket nu







Precis kommit till jobbet, en halvtimme kvar innan jag börjar jobba. Flyttade över till Tessan i torsdags och ska bo hos henne tills jag får min lägenhet om tre veckor.

Pappa är dålig och ligger inne på sjukhuset. Fick svårt att andas i söndags kväll och åkte med ambulansen in. Ligger där med syrgas nu för att må bättre.Känns väldigt mitt inne i allt just nu med att inte ha sin lägenhet klar och att pappa är sjuk o s v. Det är tufft att inte ha sitt egna bo att krypa in i när man kommer hem och mår lite sådär. Inte för att jag inte trivs hos Tessan,nejdå det funkar jättebra där. Men det vore ju skönt att få sitt egna bo att ligga o fundera i om allt som händer. Plus att jag varit utan eget sen första november.

Nästa lördag åker vi iväg på kryssningen som jag så länge sett fram emot. Jag hoppas pappa blivit bättre tills dess, det ska bli skönt att få komma iväg en sväng o få tänka på lite annat en stund.Vi är åtta stycken som ska åka här i från Uppsala.

Hämtade ut mitt nya idkort på polisen igår. Ett sådant som gäller som pass inom EU. Herrejösses, man blir verkligen aldrig bra på de där bilderna. Man får ju inte göra en enda min,måste vara grav allvarlig.

Nu kör vi halva reapriset i butiken och det är full rulle. Folk handlar massor.Det är så billigt så att man själv blir förvånad när man slår in varorna i kassan. Strumpor och trosor för runt 20 kr :) typiskt nog så är det inte rea på min Calvin Klein morgon rock.... Har gått och kollat på den nu i tre månader. jag kommer mysa så gott i den!
   
Nu är det dags att avsluta här och förbereda sig för jobbet. Nu säljer vi så det ryker!

 

 







Kommentarer
Postat av: Victora Wagman

: i-från, grav-allvarlig, :

fix it! :p

Nu ska jag läsa om vad som gjorde att du flyttade.

2010-01-24 @ 21:52:19
URL: http://www.victoriawagman.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0