Tillbaka på jobbet






 

 

 

Sitter på jobbet nu och väntar på bussen. Har jobbat min första dag efter ledigheten från nyårsafton. Gick bra, väldigt lite folk. Fick besked om hur många timmar jag jobbat i december och vilken lön jag ska få i januari. Och visst jag är en ärlig människa som vill hålla mig till lagar och förodningar.... Men fan vad jag hatar skatt!!!! Man får se lönen...ooohhh! sen hoppsan, gick visst 5000 i skatt också! Fasiken o järnspikar! 
Äh är väl så att mycket vill ha mer. Kan ju inte göra annat än att nöja mej med lönen och hushålla med den :)


Ska promenera mot bussen nu strax, en sväng in på ica o köpa lite macadamia nötter att njuta av på vägen hem!
Ikväll ska jag blogga om en händelserik dag igår... En resa hem till Uppsala slutade med en roadtrip i fyra olika län.. det ni! Så håll utkik om ni vill ha nå kul att läsa och vill få lite skadeglädje av det ja råkade ut för igår ;)



 

 

 




Kommentarer
Postat av: simone

sv: pälsmössan är från River Island (butik/märke) :)

2010-01-08 @ 13:25:33
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0