2 juli


Det är snart midnatt och jag är ensam.
Det känns lite konstigt att jag ska sova själv här hemma eftersom jag inte gjort det nångång. Enda gångerna jag och Niclas sovit ifrån varann är när jag har varit i spanien och i eskilstuna.
Alltid han som sovit själv då här hemma.
Nu är det första ensamma natten här hemma för min del.



Har fått tillökning i familjen.
Denna lilla hårboll är nu vårat minsta tillskott.
13 veckor gammal och lyssnar till namnet Whiskey




Sara säger han har mina öron ;)

Jobbar på som sjutton. Mycket på jobbet nu med rea och löning och folk som måste ha badkläder när värmen kom.
Dummaste frågorna som jag faktiskt börjar tröttna på nu.... "Har ni någon rea på badkläder?"
Allvarligt! Ja jo men visst vi rear ut badkläderna som ändå säljer så det ryker till ordinariepris...
Förstår inte folk att man inte rear ut säsongens kläder under säsongen???
Eller den här frågan " Är det rea på allt?" när man har en hörna längst ner i butiken med massa röda reaskyltar....
Jo men visst vi rear ut allt i butiken men vi sätter bara upp skyltar längst ner i ett hörn... för vi hade inte råd att tillverka fler rea skyltar... eller vaddå???

Nej tror jag är lite bitter o trött nu, ska ta o stoppa lite mat i magen eftersom jag inte ätit sen lunch och sen kanske bege sig mot sängen?
Eller ja en hundrastning först, annars blir det klagomål från diwas sida.

Grannarna har fest så får se hur lång tid det tar att somna. Jag som är så känslig för ljud.
Kan man aldrig tänka sig att jag är med tanke på att våran lägenhet nere i Magaluf låg granne med BCM square ;)

Nu tackar jag för mig och stänger ner skärmen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0