25 juli


Så är den här helgen över.
Har jobbat alla dagar och igår hade jag Linda och Engla på besök.
Vi lagade nachotallrikar och drack rosévin.
Linda skulle ta bussen hem vid ett och när hon satt sig på bussen så märkte vi att min plånbok låg kvar i hennes väska. Så hon fick hoppa av en bit in mot stan. Sen fick hon försöka hitta tillbaka till mig i spöregnet. Jag gick ju och mötte henne ofc men en del fick hon hitta själv. Första biten gick hon fel och vilse och fick gå tillbaka.
Sen blev det snabbt att ringa taxi så hon hann in till stan igen till sin buss so gick ut mot skogen.



Gårdagens goda dryck




Nu ska jag krypa ner i sängen och sova.
Imorgon är det jobb igen som gäller och efter jobbet är det dags att åka och storhandla. Börjar bli tomt i kylen.
Sov gott alla där ute!



Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: Ja det var jag :)

2010-07-28 @ 14:15:54
URL: http://amandastork.blogg.se/?tmp=28141357
Postat av: linda

hehe pinsamt att gå vilse i stenhagen:) toppen kväll annars...hahaha

2010-07-28 @ 19:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0