3 juli


Kan inte sova.
Klockan visar 02.00.
Sitter och grubblar på hur kläder kan försvinna i lägenheten.
Köte en skjorta förra veckan och en lång tröja för ett par dagar sedan.
Vet att jag såg dom senast igår men idag är dom helt borta.
Eller ja det var dom redan igår kväll.
Jag vill verkligen leta reda på dom men jag är slut e huvudet så jag orkar inte tänka vart jag ska leta.
Skulle väl egentligen städa garderoben så kanske man hittar saker bättre?
Har köpt två tröjor, ett linne och en skjortklänning på senaste. ca 300 kr för allt. Jag älskar rea och jag är grym på att hitta bra priser! Just ja en klänning oxå. Så 400 hundra för alla fem sakerna då.

Kattungar...
Är det så att dom är tröga eller är det bara deras nyfikenhet som är så stark att dom inte kommer ihåg att man lyfte ner dom från borde för 30 sekunder sen när dom sätter upp tassarna där igen? och igen? och igen?
Dom är bra söta men min arm kommer nog förmodligen kunna göra lyft och kast med liten kattunge i sömnen i natt efter den här kvällen.

Ska försöka dammsuga imorgon. Mina strumpor som jag har på mig talar ett tydligt språk om detta. Vita från början, ser mer ut som svart raggsockar nu. Diwa fäller en del nu när det är så varmt.
Jag borde ha dammsugit idag men jag har varit så seg hela kvällen...
Kan någon skicka lite sömnsand från john blund till mig?

Ska ta mig en skål med coco pops och mjölk nu och hoppas att john blund kommer och knockar mig under nattmåltiden. Please!!!
Upp imorgon vid halv åtta. Gör mig riktigt sugen att kliva upp då när jag vet att jag förmodligen kommer att somna ett par timmar innan...

Nej ett nytt försök med sängen och sovdelen nu!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0