6 juli "sen lunchblogg"


 Har ätit upp mina pommes och kycklingspett nyss. Bea sås till det. Efterrätten blir nektariner och jordgubbar. Vet inte riktigt vad jag tycker är godast, lunchen eller efterrätten. Svårt val!

Idag ska Niclas till gymet och träffa Sandra och skaffa träningskort.
Det är så kul att han vill vara med och träna med mig :)

Svänger nog förbi solariet på vägen hem sen och grillar lite.
Hinner ju inte få någon sol när man står inne och jobbar hela tiden.
Men idag är det regn och det känns lite skönare att veta. Då missar man inte så många soltimmar idag.

http://www.opensunuppsala.se/

Har hittat ett bra solarium.
Fräscht och med hög bra fest musik när man ligger där :)

Räknar dagarna till 21 augusti när jag och Niclas åker ner till Magaluf igen. Jag bara älskar den där ön,kan inte hålla mig borta från den!
Ska gå och spray tana mig oxå tänkte jag någon dag :)

Nu ska jag jobba!
bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0