7 juli "ledig idag blogg"


Idag är jag ledig.
Gick upp vid halv 8 imorse. Drack lite kaffe och rastade Diwa.
Sen tog jag en promenad från stan ut till Gränby för att träffa Camilla så hon kunde visa lite morgonrutiner i den butiken. Ska ju öppna nästa torsdag eller när det nu var.
Vet ju bara hur man stänger. Visst vi har ju samma datasystem och sånt men sakerna ligger ju på lite olika ställen så kan ju vara bra att veta så man inte är helt vilse när man kommer dit.

Kom hem för en timme sen och har lagat brunch nu. Omelett med creme fraiche, rödlök och champinjoner och ananasjuice till det. Är så mätt nu! men äter fortfarande, bara för att det är gott! ja kommer ångra mig snart när jag får ont i magen för att ja ätit för mycket!

Ska byta om till bikini nu och sätta mig på uteplatsen och försöka få lite färg. tycker dock att det börjar blir lite för många moln. Dom kan gärna få försvinna igen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0