9 juli "dags för lunch"


Nu är det dags för lunch.
Ingen matlåda med mig eftersom jag inte somnade förrän två i natt och det var massa annat som kom i vägen igår kväll.
Men det spelar mindre roll att jag är utan matlåda eftersom jag inte har någon större aptit ändå.
Käkade igår vid lunch senast så borde väl vara hungrig snart tycker man.
Kaffe dricker jag i mängder iaf eftersom jag är så trött idag.

Det är skönt att jobba med Linda. Vi förstår varandra så bra och hon får mig på bättre humör så lätt :)

Men något måste jag ju äta för annars blir man ju knäpp i huvudet när bränslet tar slut.
Funderar på en drickyoghurt eller en risifrutti. Var länge sen jag åt risifrutti så det kanske blir en sådan.
Hallon är klart godast.

Ikväll är det färd mot Eskilstuna.
Jag och Niclas ska åka dit med bil istället för att jag åker tåg.
Jag hoppas han verkligen tänker åka med nu eftersom han velat fram och tillbaka ett par gånger och jag inte bokat någon biljett.
Kommer tillbaka till Uppsala imorgon kväll igen.
Då kanske vi ska ut på landet. Niclas föräldrar ville vi skulle komma ut och övernatta där.
Får se hur allt blir eftersom allt är lite tokigt just nu på hemmafronten.

Nu ska jag ta mig till ica och handla något och sätta mig ute i solen istället.
På måndag ska jag på spray tanning så jag slipper känna mig så blek och stressad över att aldrig vara ute i solen.
Over and out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0