9 juli "vicka på rumpan"


Fick mig ett gott skratt här för ett par timmar sedan när jag lämnat Diwa på dagiset.
Danne min killkompis som jag känner från Eskilstuna är lastbilschaufför och brukar köra här uppåt skogarna omkring Diwas dagis. Så när jag var på väg mot busshållsplatsen så hör jag en lastbil tuta, vänder mig om och ser att det är hans blåa timmerbil.
Följande sms konversation börjar då:

Jag:
Tutade gubbe på tant nyss?

Danne:
Haha nej. Det var Björn. Pratade i telefon med honom när han
sa han tutade på en tjej i Uppsala med fin rumpa,
var ju humor att det var tant som var ute och vicka :)

Jag:
Haha hur stor är sannolikheten att det är jag liksom?? hahaha!

Danne:
Precis vad vid med konstaterade, men tant fick ju komplimang för svansföringen :)




Detta fick mig på lite bättre humör, tänk vad världen är liten! Med tanke på att jag aldrig träffat denna Björn som då är Dannes jobbarkompis. Så tutar han på en helt random tjej i uppsala och det är jag,precis samtidigt som han pratar med Danne i telefonen t o m. Haha!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0