Snart klar


Nu har jag startat 3 maskiner ute i tvättstugan. Så nu är det bara att vänta 40 minuter och sen gå och hänga dom på tork ett par timmar. Ska diska ett par prylar om är kvar nu i köket och damma av lite på hyllor och sådant. Känner av dammallergin för mkt nu så det är väl ett tecken på att det måste städas ^^

Nu är det bara lite drygt ett dygn kvar tills jag åker mot Värmland. Jag längtar så förbaskat!
Jag kommer förmodligen packa med mig för mycket kläder som jag alltid gör när jag reser bort någonstans.
Ni kan ju tänka er vilken panik det blev med kläder när man satt fast nere i Magaluf i april när vulkanen hade utbrott. Man hade ju bara packat för 5 dagar och det blev nästan 10 dagar istället. Det var sjukt skönt att få komma hem till Sverige och sin egna säng och helt rena kläder då!

Nu ska jag göra klart allt så jag kan njuta av lite lugn ikväll.
Saknar min Niclas och nu är det inte mer än 5 dagar kvar tills vi ses.
Han kommer hem på måndag från norrland men då är inte jag hemma. Jag kommer hem sen på tisdagen.
Börjar jobba sen på onsdagen igen.

Hörs lite senare läsare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0