22 juli "förmiddagsblogg"


Vaknade på helt rätt sida imorse. Tror det är för att Whiskey har sovit hela natten lugnt och stillsamt utan massa härj här hemma. Första natten han gör det när man har sovrums dörren öppen. Annars brukar man få stänga den så han får sova ute på soffan.
Men han längtar efter husse, det märker man. Han ligger på hans sida i sängen då och då.

Vädret idag blev väl sådär, men jag och Engla ska i alla fall åka in till solariet vid klockan 18 och få lite färg där istället.
Appropå Engla, måste lägga upp en bild på henne. Hon är helt galen framför kameran. Kameran älskar henne helt enkelt!



Titta själva och avgör




Tänk om man kunde bli sådär bra på bild? :)


Har ätit upp frukosten nu. Blev en skål med yoghurt,vanilj och blåbärssmak och naturel mysli till det. Om någon kan förklara för mig hur man gör tyskt Y så är jag tacksam. Alltså ett U med prickar över. Fattar inte det på datorer!!


Har haft lite morgon mys med djuren här hemma. Det är skönt att dom kommer överrens. Diwa har till och med Whiskey som sin lilla "katt-valp". Hon tvättar och pussar på honom. Han tycker väl dock inte att det är lika mysigt eftersom Diwas tunga täcker hela hans ansikte när hon pussar honom ;)


Bild från nyss i sängen




Nu är det dags att gå ut och rasta Diwa. Hon ser inte så sugen ut dock för hon sover fortfarande, men jag får släpa ut henne. Får bli en kort nu så får man ta långa rundan senare då när hon är piggare.

Hörs lite senare!



¨


Kommentarer
Postat av: angelica

sv nej det har jag inte :/ åh va snällt! om du skulle vilja göra det så jättegärna! :)

2010-07-22 @ 11:45:23
URL: http://fleratimmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0