14 juni del 4


Maten blev klar i tid,halv åtta satte vi oss ner och mumsade korvstroganoff och ris.
Eller ja ris för Niclas del. Jag åt broccoli och keso till istället. Det var fina grejer det!
Imorgon är det en vecka på LCHF dieten.
Har klarat mig bra förutom i lördags natt när jag kom hem från after worken som jag haft med Linda.
Då lagade jag och Niclas tacos och jag åt naturligtvis brödet då.
Men hade ju druckit både vin och cider tidigare på kvällen så det kändes som det kvittade.
Plus att jag kör ju dieten så jag mår bra. Inte så att jag ska turbo-tok banta.
Jag unnar mig saker. Då tror jag man klarar hålla sig resten av dagarna när man kör LCHF mat och att man känner sig mer motiverad när man äter den "nyttiga" maten.

22 januari ska jag träffa min nya personliga tränare. I inlägg som jag skriver efter detta så kommer jag köra förkortningen PT som det så fint heter ;)
Jag ska i alla fall träffa henne då. Vi ska göra kroppsmätningar,lägga upp kosten och tränings schema och lite andra roliga saker. Jag längtar jättemycket! Jag vill så gärna komma igång med träningen!

Nu ska vi mysa ner oss i soffan och kolla på roomservice. Dom bygger om lite sommarhus runt om i Sverige.
Dom är ju bra sköna dom där killarna!
Imorgon tänkte jag lägga upp bilder på hallen,sovrummet och badrummet som jag lovade för några veckor sen när batterierna i kameran tog slut. Då under fotograferingen av köket och vardagsrummet.

Kanske blir en liten uppdatering innan sovdags men det får vi se om jag orkar!
Annars så blir det runt åtta - nio tiden imorgon bitti. Upp tidigt och blogga lite och sen ut och springa.
Ledig hela dagen imorgon med. Jätteskönt! Sol hoppas vi på då jag och Diwa,under springturen.


 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tror du kommenterade min blogg en gång, och så nu så kollade jag igenom kommentarerna och då såg jag din blogg och gick in å kolla på den :)

2010-06-14 @ 21:43:23
URL: http://lisanordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0