15 maj del 2


Har ett fruktansvärt sötsug nu! Tog en kopp te och en grapefrukt och hoppas på att det går över.
Niclas är hos föräldrarna och hälsar på en sväng.
Är snart dags för en promenad med Diwa igen och sedan ska middagsmaten lagas.
Tänkte göra kycklingwok med kokosmjölk o currypasta.
Och ris eller nudlar till herrn då.
Idag är det en vecka med LCHF maten.
Jag hade som plan att väga mig en gång i veckan men med tanke på att jag ska träffa min PT nästa vecka så blir det tillräckligt med mätningar då så jag hoppar över mina egna vägningar.
Får ju mer ordentliga mätningar och vägningar av henne.

Har pratat med Kent nu för en stund sen och vi kanske kan få komma ut och prata med deras hyresvärd och hans fru på lördag. Jag och Therese. Han skulle fråga dom om dom gick med på det. Jag hoppas för guds skull att dom gör det! håll tummarna för oss!!!

Vill att det ska vara den 22:a juni nu så jag kan få börja träna.

Tänkte börja träna Diwa i WP också.
Kollade runt på lite sidor som jag fick av Therese och det fanns en hel del att läsa om.
Tror att Diwa skulle gilla att hålla på med det.
En sele kostar omkring tusenlappen så det blir att spara undan ett par månader innan man beställer den och köper den.
Kika gärna in sidan som säljer dom fina selarna

http://www.hardcoreharness.se


Nu måste damen ut och kissas!
Höres förmodligen lite senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0