16 juni... Lunchblogg...


Precis klar med lunchen på jobbet.
Sitter med en kopp rooibos te.
Gott med rött te.
Är lite sugen på kakorna i lunchrummet. (ja det finns fika bröd igen här) jag ljög inte att det bjöds på sånt här nästan dag varje dag som jag skrev om i tidagre inlägg.
Men åter till kakorna. Dom ligger där och dom ser väldigt ätbara ut. De ser ännu mer ätbara ut idag när jag äter lågkolhydratskost.....
Undrar om jag skulle ta och fuska lite idag?
Tror att det är Kerstin som bakat.
Typ hallongrottor ser det ut att vara...Mmm...

Bara 6 dagar kvar tills jag börjar på gymet. *wiiiee*

Nej nu smyger jag ut i lunchrummet och fuskar lite........ ^^






Kommentarer
Postat av: emelie

haha så var det gör mig med igår :D så kul att shoppa när det kanppt går på något :D

2010-06-16 @ 16:23:08
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0