28 juni


Har precis haft besök av Mickan och Linda.
Har busat hela dagen med hundarna och varit ute på promenad.
Nu har jag två trötta hundar omkring mig i soffan.
Imorse hade vi morgon mys hela familjen. Vaknade till vid åtta och då hoppade båda hundarna upp i sängen och så somnade både dom och jag och Niclas om ett par timmar. Vaknade av att Tyson sparkade mig i ryggen när han drömde.

Vecka 34 åker jag och Niclas till Magaluf en vecka. Bor förmodligen på Vista Sol där nere. Skönt att få komma ner till ön igen! Hoppas dock att få slippa vulkanutbrott denna gången.

Måste ta mig ur soffan och laga mat om en stund. Blir nog Yakitorikyckling på spett och pommes. Hade tänkt laga det tidigare idag men inte blivit av än.




Här kommer lite bilder på djuren



Ute och spårar med Tyson och Diwa. Tyson förstod hur man gjorde. Inte Diwa...








Som ni ser är han mycket mer intresserad av att få springa in i skogen snart :)







Tyson är mycket nöjd över att ha tagit pappas sida i sängen...







Skön ställning när man glor på tv i soffan...






Älskar den här bilden på Lilltjejen ♥



Pappamys imorse när vi vaknade, bland det bästa Tyson vet!

Nu blir det matlagning här.

Kanske en uppdatering innan sängdags,vi får se!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Gött!

Trogna läsare får man aldrig för många av. Välkommen i skaran bland de typ.. tre jag hade innan.

2010-07-02 @ 23:57:08
URL: http://minamellanrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0