8 juni


Idag har jag gjort invägningen.
63,0 kg exakt visade vågen.
Kvällens middag blev i sann low carb high fat anda:
Köttfärssås, broccoli samt en skål keso.
Efterrätten blir jordgubbar och grädde.
Vägning kommer att ske varje tisdag kväll och jag ska köra stenhårt på detta nu.
Är trött på att vara en storlek större i kläder än jag brukar vara.
Sen blir det att råköra på gymet.
Ni får gärna peppa mig och komma med tips o trix på mat och träningsformer som är bra.
Vill gärna ha tips på goda saker som påminner om frukt och sånt då jag inte äter något med socker i, inte ens fruktsocker.

Har varit i Eskilstuna två dagar. Kom hem för en liten stund sen.
Imorgon skriver jag om resan till hemstaden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0