Ledig två dagar





 

Är ledig två dagar nu men känns som att jag har fullbokat iaf. Är hos Niclas nu. Vaknade för ett par timmar sen. Skönt o sova ut. Skitkul att fortsätta sova när man hörde honom dona o skulle iväg till jobbet vid 6 tiden i morse hähä!!^^ skadeglädjen är den enda sanna glädjen finns det de som säger ;P Fast lite synd om honom tyckte jag faktiskt!


Senare efter fyra fem tiden ska jag mötas upp med Totte så ska vi bege oss ut till min skog och umgås. Städa ska jag också göra en sväng då Keijo kommer och hälsar på mig imorgon vid lunchtiden.
Så lär ju bli umgås med honom några timmar på dagen. Sen är det bara att börja förbereda för onsdagen då det där dags att jobba igen.

Nu om en stund ska jag ta mig in till stora staden för att köpa lite saker till mina små kampare här hemma. Om jag hittar någon djuraffär. Är ju lite nollad fortfarande på den här stan. Hjälper inte ett skit att jag bodde här för 6 år sedan, dom har byggt om sååå mycket.

Nu blir det duschen o sen ut i solen o ner på stan!


Bye!


 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0