Två dagar kvar





 

 

 

Två dagar kvar, sen blir man 26. Kommer förmodligen inte kännas så mycket annorlunda i kroppen men har förvarnat de på jobbet i alla fall om jag skulle verka en smula förvirrad och dement på jobbet. Så dom är förstående ;)

Sitter och klurar på vad jag ska baka för tårta tills på lördag när folket kommer och fikar. Blir ju smörgås tårta först till lunch då men sen efter det så måste man ju ha en riktigt tårta... eller ja.. jag funderar mellan att göra en sån god gräddtårta med hallon o annat gott på, eller om jag helt enkelt ska ta o köpa daimtårta som jag gjort de senaste åren. Jonna sa att daimtårtorna va "mest jag" eftersom det varit dom nu i så många år. ;P Aja vi får se, skulle ju vara kul att chocka släkt o vänner med att baka en egen liksom :D


Vi har börjat sälja Go Red produkter på jobbet i förmån för hjärt och lungfonden. För kvinnohjärtan. Vi säljer pins, berlocker och armband att hänga berlockerna i. Berlockerna är små hjärtan. Alla butiker som säljer sådana har olika färger för sin butik. Vi på Twilfit har ljusrosa hjärta.
Armbandet var jättefint och jag var inte sen på att köpa det, särskilt när pengarna är till gott ändamål.





Go Red armbandet

 

 

Nu ska jag bege mig hemåt från jobbet. Har varit lunchavbytare idag. Slutade för snart en timme sen men har ätit lite och suttit o bubblat med Jonna i telefonen. Plus uppdaterat här såklart då!

Kvällens aktiviteter är följande: Färga håret, städa från golv till tak, tvätta, hänga tvätt, skotta snö, köra in ved och handla mat. Jösses vad nöjd jag blir om jag är klar till tolv i natt!

Ha det bra gott folk och hoppas ni fick en stunds lite intressant läsning!

 

More to come.

Glöm inte att kila in på närmaste Twilfit och köp Go Red o stöd hjärt och lungforskningen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0