23 maj del 5


Jahaja, då blir det flytta av ikväll då,
Hade tänkt låta mina saker stå kvar ett par dagar till i min lägenhet i gimo men nu ringde hyresvärden och sa att det har läckt in vatten i lägenheten så allt måste ut fortare än kvickt för att det blir skadat om det står kvar!
Så nu är Niclas och hämtar Jimmy och bil med drag, sen ska jag och Niclas åka och hyra ett släp och sen ska vi hämta upp Jimmy igen och jag ska vara hemma med hundarna och sen ska grabbarna åka ut och hämta saker, förmodligen blir det väl två lass.
Jag hoppas att maria kommer förbi här efter jobbet så jag får sällskap.
Även det som vi hade tänkt att slänga på tippen får åka med hit så får vi åka och slänga det imorgon när tippen öppnat. Alla tippar är ju stängda så här dags för att det är söndag.

Nu är middagen avklarad. Blev kalkon med wok och sweetchili sås.

Tur att man hann med att äta innan detta besked kom.
inte mycket att göra åt saken. Bara bita ihop och åka ut i skogen och hämta sakerna.



Kommentarer
Postat av: Jessica - Du vet att du vill kolla!

Mellan göteborg och borås, och du bor ca 25-30 mil från mig.. Ja är från västerås från början :P

2010-05-23 @ 21:24:59
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0