Är sommaren här?



Är sommaren här nu? verkar som att det är varmt ute vare sig det är moln,regn eller sol.
Det är helt underbart! Idag när jag stod och väntade på bussen utanför Diwas dagis kom jag på mig själv med att stå och klaga på att det var för varmt och att jag tyckte bussen borde komma snart.
Men varför ska ja va sån gnällkärring? Jag borde njuta av värmen ju!Man vet ju inte hur länge den stannar!

Nu är jag på jobbet i alla fal och ska gå och byta skor och sen upp i butiken. Det blev lite för varmt med stövlar idag kände jag när jag gått ett tag.
När lönen kommer måste jag införskaffa ett par snygga sommar skor som jag kan jobba i.
Galdiatorsandaler har jag alltid varit svag för.
Men är det mode med såna i år igen?
Iofs så brukar jag inte bry mig om mode så jag köper nog ett par sånna i alla fall...

Nu jobb jobb jobb!!

Ha en bra dag i solens tecken alla människor!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0