För sent för bilder



Skrev ju i förra inlägget att jag tänkte lägga upp lite bilder på lägenheten men det blev för sent med städningen och efter maten var det mörkt i lägenheten. Lite dagsljus är ju bättre när man ska ta kort.
Ska göra ett försöka imorgon att knäppa lite kort

Nu ska lilltjejen rastas och sen ska vi göra rent hennes tass och byta strumpa innan familjen ska bege sig in i sovrummet för att bli knockade av john blund.
Läsa lite ur boken innan jag somnar tror jag nog det blir.

Här är boken som jag läser just nu



Rekommenderas. Kriminalare


Saknar min Tyson som är hos dagmamma..
Jag hoppas verkligen att jag kan hitta en vänlig själ som vill ta över honom och ta hand om honom.
Han förtjänar det och behöver det.
Han mår så bra hos dagmamma ute på landet där han springer fritt på bondgården.
Han blir helt lyrisk när han får komma dit och hoppa ur bilen och springa runt :)
 Om ni någon av mina läser, vet någon som söker en livskamrat. Som vill ta hand om honom, som förstår och vet vad det innebär med en omplaceringshund och har engergi och vill arbeta med honom,hör gärna av er då.

Vill inte lägga ut honom på annonssidor för jag vill hitta rätt ägare till honom.
Det är så mycket fel folk som söker djur på blocket.

Nu är det sov dags.
Godnatt läsare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0