Stor uppdatering!





 

Har gått ett par dagar sen jag var här inne och skrev något. Har haft fullt upp och jobbat och haft lilltjejen inne i natt på djursjukhuset. Nu går hon med bandage om vänster framtass och haltar. Hon hade spräckt en klo så dom fick söva henne och plocka bort hela klon. Hon är fortfarande slö i kroppen efter nakrosen. Men hon har ätit och druckit ordentligt idag så hon mår ju bättre iaf.
Idag for vi runt på olika apotek under förmiddagen för att hitta rätt saker att lägga om på hennes tass. Tredje apoteket hade det vi sökte. Crap apotek dom första! Det fanns inte men dom kunde beställa hem. Ja men om jag går dit och vill ha någonting som jag frågar efter så vill jag ju förmodligen ha det när jag kommer dit. Inte en vecka senare. IQ befriade människor!

Har flyttat in till stan nu. Adressändring och allt är klart. Nu är jag sambo med Niclas och våra två fyrbenta jättebäbisar :)


Nu är det för tillfället tomt i huvudet så jag ska ta och äta lite godis en stund, plocka fram det som ska lagas middag av ikväll och städa lite.
Sen kommer jag nog att komma på något mer att blogga om.

Och så en bild till Latteliten som jag sa att jag skulle lägga upp.
En av våra söta produkter från jobbet.

Make Out Mints



Ett måste i handväskan :)



 

 




Kommentarer
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Härlig blogg du har! =) Jag har just nu tema "barnkläder" i min blogg med massor av tävlingar, recensioner, rabattkoder m.m. Titta gärna in! :) Tror du skulle gilla det. Kram kram

2010-05-06 @ 17:24:57
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0