Frukost för familjen


Nu ska vi äta frukost här. Alla utom husse är hemma.
Blir smörgås för mig, torrfoder för doggsen o blötmat för katten.
Djuren måste tycka att det är oerhört spännande med samma foder varje dag.....
Inte konstigt att det luktar gott när vi lagar våran mat ju!

Det märks att det är kallt ute. Märker det på min röst. Whiskey röst imorse när jag vakna. Jag blir sån på vintern. Låter som en gammal grogg-hagga ;)

Idag ska jag jobba extra i den andra Twilfit butiken som finns här i Uppsala.
Länge sedan jag jobbade där. Var nog i somras om jag minns rätt. Blir extra pengar till jul! Ett par extra choklad-askar d v s ;)

Har startat kaminen o tänt ljus nu så man får lite morgon mys o värme här hemma.
Nu ska jag dricka mitt tea och passa på att slå in Niclas julklappar när han inte är hemma.

Kom förresten på vad glassen hette igår så jag googlade fram en bild på dem






Känner ni igen den? Visst är de sjukt goda? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0